- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kierownicy projektów
- osoby zaangażowane w realizację projektów, które chciałyby usystematyzować i rozbudować swoje umiejętności w obszarze projektowania procesów biznesowych
- członkowie zespołów projektowych
- liderzy zespołów projektowych
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Podejmować decyzję o obsadzie stanowisk, zasobach i zakresie pomocy ze strony kierownictwa niezbędnych w danym projekcie
- Dobierać zespół projektu i przekonywać członków zespołu do celów projektu
- Przydzielać zadania według struktury podziału pracy
- Szacować czas i koszty oraz przedstawiać plan projektu członkom zespołu i interesariuszom
- Opracowywać dokumentację wszystkich etapów projektu oraz wyciąganych w trakcie jego trwania wniosków
Korzyści z udziału
- Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
- Otrzymanie dwujęzycznych materiałów szkoleniowych wzbogaconych o dodatkowe teksty referencyjne
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Kurs ten pozwala na praktyczne zastosowanie teorii i stanowi kompleksową syntezę fundamentalnych zasad zarządzania projektami. Jego celem jest ugruntowanie umiejętności zdobytych w trakcie wszystkich wcześniejszych kursów. Uczestnicy zdobywają nowe kompetencje i sprawdzają swoje umiejętności podczas zespołowej pracy nad dużym, realistycznym, czterodniowym przykładem.
Uwaga! Zaleca się, aby uczestnicy posiadali podstawową wiedzę na temat zarządzania projektami, zgodną ze standardami Project Management Institute (PMI®).
Tematyka
1. Tworzenie zespołu
- a. Przydział projektu
- • Wstępna ocena projektu
- • Utożsamienie się z zespołem
- b. Ocena organizacji: akceptacja istniejących uwarunkowań
- • Obsada stanowisk
- • Zasoby
- c. Badanie dostępnych możliwości
- • Wstępne rozwiązywanie problemów
- • Analiza danych archiwalnych
2. Analiza i planowanie przed złożeniem oferty
- a. Analiza rynku
- b. Ocena ryzyk
- c. Tworzenie zespołu i omówienie ról
- d. Opracowanie planu przygotowania oferty
3. Spotkanie otwierające i przygotowanie oferty
- a. Ocena wymagań
- b. Analiza zapytania ofertowego
- c. Uzyskiwanie akceptacji zespołu
- d. Przygotowanie najlepszej oferty
- e. Przekazywanie zadań członkom zespołu
- f. Zarządzanie ograniczeniami czasowymi
4. Planowanie po zawarciu kontraktu
- a. Spotkanie otwierające
- • Cele
- • Uczestnicy
- • Najważniejsze punkty
- b. Szczegółowe planowanie projektu
5. Negocjacje/porozumienie
- a. Cztery etapy przygotowania do negocjacji
- b. Przeprowadzanie negocjacji
- • Spotkania przygotowawcze
- • Wspólne postanowienia
- c. Działania przeprowadzane po negocjacjach
- • Notatki służbowe i dokumentacja
- • Przekazywanie informacji
6. Realizacja
- a. Pomiar wykonania
- b. Zarządzanie ryzykiem i niepewnością
- c. Sprawozdania z wykonania prac
- d. Zarządzanie zmianami i kontrola projektu
- e. Bilansowanie zasobów
7. Zamknięcie
- a. Zespół
- • Podsumowanie
- • Zamknięcie
- • Oddelegowanie
- b. Projekt
- • Dokumentacja
- • Wyciągnięte wnioski
- c. Organizacja
- d. Klient
- • Zatwierdzenie
- • Przekazanie tytułu własności
- • Optymalizacja dochodów
Obszary wiedzy PMBOK® Guide
- Zarządzanie integracją w projekcie
- Zarządzanie zakresem projektu
- Zarządzanie jakością w projekcie
- Zarządzanie czasem w projekcie
- Zarządzanie kosztami w projekcie
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie
- Zarządzanie zamówieniami w projekcie
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
- Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy w projekcie
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
4 dniInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Zamknięte
Punkty
CDU`s
28
PDU`s
28
CEU`s
2.8