SchedulePM - Project Scope, Time and Cost Management (Zarządzanie zakresem, czasem i kosztami w projekcie)
- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kierownicy projektów
- osoby zaangażowane w realizację projektów, które chciałyby usystematyzować i rozbudować swoje umiejętności w obszarze projektowania procesów biznesowych
- członkowie zespołów projektowych
- liderzy zespołów projektowych
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia bedziesz w stanie:
- Określać procesy planowania według PMI
- Opisywać główne rezultaty procesów planowania
- Opisywać główne komponenty planu realizacji projektu
- Intensywnie korzystać ze struktury podziału pracy przy określaniu i zarządzaniu zakresem projektu
- Rozumieć pojęcia i narzędzia stosowane w harmonogramowaniu projektu
- Omawiać różne techniki stosowane w szacowaniu czasów trwania działań
- Wyjaśniać zagadnienia związane ze strukturą podziału zasobów
- Wyjaśniać, w jaki sposób struktura podziału zasobów wiąże się ze strukturą podziału pracy
- Określać kluczową rolę struktury podziału zasobów w planowaniu projektu, szczególnie w szacowaniu
- Wprowadzić pojęcia modeli szacowania oraz ich zastosowania
- Omawiać model szacowania porównawczego
- Omawiać model szacowania parametrycznego
- Omawiać model szacowania oddolnego (wstępującego)
- Szacować i kontrolować koszty projektu
- Opracowywać etapowany budżet projektu
- Wdrażać system zarządzania wartością wypracowaną w projekcie
Korzyści z udziału
- Poznanie kluczowych narzędzi i technik w zarządzaniu zakresem, czasem i kosztami w projekcie
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
Certyfikacja
Uczestnicy warsztatu otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia sygnowany przez MT&DC.
Nasze szkolenia przygotowują do zdobycia prestiżowych certyfikatów Project Management Institute (PMI)®.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
To szkolenie daje możliwość wypracowania skutecznych metod harmonogramowania i kontrolowania przedsięwzięć poprzez praktyczne wykorzystanie narzędzi zarządzania projektami. Pozwala on skupić się na zarządzaniu ograniczeniami, z którymi stykamy się w każdym projekcie: limitami czasowymi, niedoborem zasobów ludzkich, materiałów, ograniczonym budżetem oraz narzuconymi specyfikacjami. Daje przy tym szansę poznania sprawdzonych sposobów radzenia sobie z tymi ograniczeniami nie dopuszczających do tego, by nałożone na nas limity ograniczały kreatywność czy innowacyjność.
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe zawierają scenariusze pomagające w doskonaleniu tych umiejętności, a rozwinięte instrumentarium zapewnia ich praktyczne zastosowanie. Materiał kursu obejmuje również szczegółowe materiały źródłowe poświęcone każdemu z modułów kursu.
Tematyka
1. Zarządzanie zakresem w projekcie
- Definicja zarządzania zakresem w projekcie
- Określanie procesów zarządzania zakresem w projekcie
- Utworzenie struktury podziału pracy
- Rola struktury podziału pracy w planowaniu projektu
- Lista kontrolna wykorzystywana do tworzenia struktury podziału pracy
2. Zarządzanie czasem w projekcie
- Definicja zarządzania czasem w projekcie
- Określenie procesów zarządzania czasem w projekcie
- Analiza diagramu sieciowego
- Skracanie czasu trwania projektu
- Podstawy tworzenia harmonogramu za pomocą metody łańcucha krytycznego
- Poziomy i narzędzia harmonogramowania
3. Zarządzanie kosztami w projekcie
- Definicja zarządzania kosztami w projekcie
- Procesy zarządzania kosztami w projekcie
- Terminologia związana z szacowaniem
- Struktura podziału zasobów
- Proces szacowania
- Klasy oszacowań kosztowych i ich zastosowanie
4. Monitorowanie i kontrolowanie projektów
- System monitorowania i kontroli
- Procesy monitorowania i kontroli zakresu, czasu i kosztów
- System zarządzania wartością wypracowaną do monitorowania i kontroli projektu
- Przykładowe raporty z projektu
Obszary wiedzy PMBOK® Guide
- Zarządzanie zakresem projektu
- Zarządzanie czasem w projekcie
- Zarządzanie kosztami projektu
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zarządzanie zamówieniami w projekcie
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
3 dniInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Otwarte
Punkty
CDU`s
24
PDU`s
24
CEU`s