- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kierownicy projektów
- członkowie zespołów projektowych
- liderzy zespołów projektowych
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Wpleść zarządzanie jakością w projekcie we wszystkie etapy cyklu życia projektu
- Korzystać z pięciostopniowej metody skutecznego planowania zarządzania jakością w projekcie
- Korzystać z pięciostopniowej metody oceny i doskonalenia obecnego potencjału jakościowego organizacji, aby zapewnić zgodność przedsięwzięć z wymaganymi normami jakościowymi
- Zapewnić sobie zadowolenie klienta dzięki monitorowaniu wyników za pomocą narzędzi kontroli jakości w projekcie
- Stosować narzędzia i techniki zarządzania jakością w projekcie w „prawdziwych” sytuacjach związanych z kierowaniem przedsięwzięciami
Korzyści z udziału
- Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
- Otrzymanie dwujęzycznych materiałów szkoleniowych wzbogaconych o dodatkowe teksty referencyjne
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Szkolenie Zarządzanie jakością dla kierowników projektu przedstawia z jednej strony zastosowanie zasad zarządzania jakością w odniesieniu do całości przedsięwzięcia, z drugiej zaś w odniesieniu do powstającego w nim wyrobu bądź usługi. Na pierwszy plan wysuwa się tu sedno zarządzania jakością oraz jego zasadniczy związek z sukcesem prowadzonej działalności. W centrum uwagi znajdują się narzędzia oraz najważniejsze zasady skutecznego zarządzania jakością, sprawdzające się w każdej organizacji, niezależnie od branży. Kurs przygotowuje kierownika projektu do tego, by stał się promotorem zarządzania jakością, pomagając tym samym zapewnić sukces przedsięwzięcia i całej firmy.
Tematyka
1. Zarządzanie jakością w projekcie
- a. Co to jest jakość?
- b. Jakość a potrójne ograniczenie
- c. Na czym polega zarządzanie jakością w projekcie?
- • Trzy procesy
- • Miejsce w cyklu życia projektu
- d. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością
- e. Myślenie systemowe
- f. Koszt jakości
- g. Formalne systemy zarządzania jakością
2. Planowanie jakości w projekcie
- a. Co to jest planowanie jakości?
- b. Planowanie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
- c. Interesariusze i klienci
- • Rodzaje
- • Znaczenie rozpoznawania
- • Hierarchizacja
- d. Wymagania jakościowe w projekcie
- • Określanie wymagań
- • Źródła wymagań
- • Powszechnie występujące właściwości wymagań jakościowych
- • Hierarchizacja wymagań jakościowych w projekcie
- e. Normy jakości w projekcie
- • Zgodność z regułą SMART
- • Ocena porównawcza
- f. Metoda rozwinięcia funkcji jakości
- g. Rezultaty planowania jakości
3. Zapewnianie jakości w projekcie
- a. Co to jest zapewnianie jakości?
- b. Zapewnianie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
- c. Określanie działań zapewniania jakości
- d. Badanie potencjału zapewniania jakości
- • Analiza braków
- • Schematy blokowe
- • Analiza SWOT
- e. Doskonalenie procesów
- f. Działania zapewniania jakości a plan zarządzania jakością w projekcie
- g. Audity jakości
- h. Ścieżka jakości i ścieżka krytyczna
- i. Zapewnianie jakości i kontrola zmian
- j. Rezultaty zapewniania jakości
4. Kontrola jakości w projekcie
- a. Co to jest kontrola jakości?
- b. Główne aspekty planowania, zapewniania i kontroli jakości
- c. Kontrola jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
- d. Głos klienta i głos procesu
- e. Podejście „wystarczająco dobre”
- f. Funkcja strat jakości Taguchiego
- g. Innowacje skokowe a ciągłe doskonalenie
- h. Cykl Deminga zaplanuj – wykonaj – sprawdź – działaj (PDCA)
- i. Podstawowe narzędzia kontroli jakości
- • Arkusze kontrolne
- • Histogramy
- • Diagramy Pareto
- • Schematy blokowe
- • Diagramy przyczynowo-skutkowe
- • Diagrafy współzależności
- • Diagramy rozproszenia
- • Karty przebiegu
- • Karty kontrolne
- • Projektowanie eksperymentów
- j. Działania kontroli jakości a plan zarządzania jakością w projekcie
- k. Rezultaty kontroli jakości
5. Praktyka zarządzania jakością w projekcie
Obszary wiedzy PMBOK® Guide
- Zarządzanie integracją w projekcie
- Zarządzanie jakością w projekcie
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
3 dniInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Zamknięte
Punkty
CDU`s
22.5
PDU`s
22.5
CEU`s