QPM - Quality for Project Managers (Zarządzanie jakością dla kierowników projektów)

  • Profil
  • Opis
  • Tematyka
  • Opinie

Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?

  • kierownicy projektów
  • członkowie zespołów projektowych
  • liderzy zespołów projektowych

Cele szkolenia

Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:

  • Wpleść zarządzanie jakością w projekcie we wszystkie etapy cyklu życia projektu
  • Korzystać z pięciostopniowej metody skutecznego planowania zarządzania jakością w projekcie
  • Korzystać z pięciostopniowej metody oceny i doskonalenia obecnego potencjału jakościowego organizacji, aby zapewnić zgodność przedsięwzięć z wymaganymi normami jakościowymi
  • Zapewnić sobie zadowolenie klienta dzięki monitorowaniu wyników za pomocą narzędzi kontroli jakości w projekcie
  • Stosować narzędzia i techniki zarządzania jakością w projekcie w „prawdziwych” sytuacjach związanych z kierowaniem przedsięwzięciami

Korzyści z udziału

  • Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
  • Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
  • Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
  • Otrzymanie dwujęzycznych materiałów szkoleniowych wzbogaconych o dodatkowe teksty referencyjne

 

Certyfikacja

Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.

Polecane pozycje z naszej Księgarni:

Opis

Szkolenie Zarządzanie jakością dla kierowników projektu przedstawia z jednej strony zastosowanie zasad zarządzania jakością w odniesieniu do całości przedsięwzięcia, z drugiej zaś w odniesieniu do powstającego w nim wyrobu bądź usługi. Na pierwszy plan wysuwa się tu sedno zarządzania jakością oraz jego zasadniczy związek z sukcesem prowadzonej działalności. W centrum uwagi znajdują się narzędzia oraz najważniejsze zasady skutecznego zarządzania jakością, sprawdzające się w każdej organizacji, niezależnie od branży. Kurs przygotowuje kierownika projektu do tego, by stał się promotorem zarządzania jakością, pomagając tym samym zapewnić sukces przedsięwzięcia i całej firmy.

Tematyka

1. Zarządzanie jakością w projekcie

  • a. Co to jest jakość?
  • b. Jakość a potrójne ograniczenie
  • c. Na czym polega zarządzanie jakością w projekcie?
  • • Trzy procesy
  • • Miejsce w cyklu życia projektu
  • d. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością
  • e. Myślenie systemowe
  • f. Koszt jakości
  • g. Formalne systemy zarządzania jakością

2. Planowanie jakości w projekcie

  • a. Co to jest planowanie jakości?
  • b. Planowanie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
  • c. Interesariusze i klienci
  • • Rodzaje
  • • Znaczenie rozpoznawania
  • • Hierarchizacja
  • d. Wymagania jakościowe w projekcie
  • • Określanie wymagań
  • • Źródła wymagań
  • • Powszechnie występujące właściwości wymagań jakościowych
  • • Hierarchizacja wymagań jakościowych w projekcie
  • e. Normy jakości w projekcie
  • • Zgodność z regułą SMART
  • • Ocena porównawcza
  • f. Metoda rozwinięcia funkcji jakości
  • g. Rezultaty planowania jakości

3. Zapewnianie jakości w projekcie

  • a. Co to jest zapewnianie jakości?
  • b. Zapewnianie jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
  • c. Określanie działań zapewniania jakości
  • d. Badanie potencjału zapewniania jakości
  • • Analiza braków
  • • Schematy blokowe
  • • Analiza SWOT
  • e. Doskonalenie procesów
  • f. Działania zapewniania jakości a plan zarządzania jakością w projekcie
  • g. Audity jakości
  • h. Ścieżka jakości i ścieżka krytyczna
  • i. Zapewnianie jakości i kontrola zmian
  • j. Rezultaty zapewniania jakości

4. Kontrola jakości w projekcie

  • a. Co to jest kontrola jakości?
  • b. Główne aspekty planowania, zapewniania i kontroli jakości
  • c. Kontrola jakości – materiały wejściowe, narzędzia i techniki
  • d. Głos klienta i głos procesu
  • e. Podejście „wystarczająco dobre”
  • f. Funkcja strat jakości Taguchiego
  • g. Innowacje skokowe a ciągłe doskonalenie
  • h. Cykl Deminga zaplanuj – wykonaj – sprawdź – działaj (PDCA)
  • i. Podstawowe narzędzia kontroli jakości
  • • Arkusze kontrolne
  • • Histogramy
  • • Diagramy Pareto
  • • Schematy blokowe
  • • Diagramy przyczynowo-skutkowe
  • • Diagrafy współzależności
  • • Diagramy rozproszenia
  • • Karty przebiegu
  • • Karty kontrolne
  • • Projektowanie eksperymentów
  • j. Działania kontroli jakości a plan zarządzania jakością w projekcie
  • k. Rezultaty kontroli jakości

5. Praktyka zarządzania jakością w projekcie
 

Obszary wiedzy PMBOK® Guide

  • Zarządzanie integracją w projekcie
  • Zarządzanie jakością w projekcie
  • Zarządzanie komunikacją w projekcie

Opinie

Brak opinii o tym szkoleniu.

  • Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
  • IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
  • Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
  • CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.
 

OCENA UCZESTNIKÓW

Informacje

  • Najbliższy termin:

    -
  • Czas trwania:

    3 dni
  • Instruktor:

    -
  • Tłumaczenie:

    -
  • Miejsce:

    -
  • Formuła szkolenia:

    Zamknięte

Punkty

  • CDU`s

    22.5

  • PDU`s

    22.5

  • CEU`s

Materiały szkoleniowe

Formularz zgłoszeniowy

Zapytaj o szkolenie

  • Dział sprzedaży

  • Wyślij pytanie

    Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami :-). Odpowiedzi udzielamy w dni robocze nie później niż w ciągu 24 godzin!

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, adres e-mail, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu realizacji procesu usługi szkoleniowej. Ponadto oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Klauzuli Informacyjnej i nie wnoszę żadnych zastrzeżeń ani uwag do jej treści.

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celach marketingowych.

     Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zawartych w formularzu firmie Intelisoft Sp. z o.o. w celu automatyzacji marketingu, w tym wysyłania newslettera.

    WYŚLIJ
  • Zapytaj o cenę

    Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami :-). Odpowiedzi udzielamy w dni robocze nie później niż w ciągu 24 godzin!

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, adres e-mail, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu realizacji procesu usługi szkoleniowej. Ponadto oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Klauzuli Informacyjnej i nie wnoszę żadnych zastrzeżeń ani uwag do jej treści.

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celach marketingowych.

     Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zawartych w formularzu firmie Intelisoft Sp. z o.o. w celu automatyzacji marketingu, w tym wysyłania newslettera.

    WYŚLIJ