- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kierownicy projektów
- osoby zaangażowane w realizację projektów, które chciałyby usystematyzować i rozbudować swoje umiejętności w obszarze zarządzania dostawcami
- członkowie zespołów projektowych
- liderzy zespołów
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Określać i oceniać ilościowo czynniki pomagające dobrać najodpowiedniejszą relację z dostawcą
- Przeprowadzać analizę produkcji samodzielnej lub zleconej
- Przeprowadzać badania rynkowe mające na celu ustalenie właściwego dostawcy
- Ustalać odpowiedni typ kontraktu zwiększający prawdopodobieństwo sukcesu
- Negocjować i opracowywać kontrakt w celu stworzenia relacji dającej obopólne korzyści
Korzyści z udziału
- Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
- Otrzymanie dwujęzycznych materiałów szkoleniowych wzbogaconych o dodatkowe teksty referencyjne
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Ustalenie, kiedy należy skorzystać z dostawcy oraz jak skutecznie wybrać najwłaściwszego dostawcę może decydować o sukcesie lub porażce nawet najlepiej zaplanowanego projektu. Kurs obejmuje wiedzę, którą powinni posiadać kierownicy projektu chcący zachować wpływ na proces zawierania kontraktów i doprowadzać do kreowania skuteczniejszej, długofalowej oraz nastawionej na obustronne korzyści relacji z „partnerami” mającymi odpowiednie kwalifikacje.
Tematyka
1. Odpowiednie wymagania: potrzeby biznesowe
- a. Opracowywanie, analiza i informowanie o wymaganiach
- b. Rozpoznanie i zaangażowanie interesariuszy
- c. Decyzja dotycząca produkcji samodzielnej lub zleconej
- d. Strategia realizacji zamówień
2. Odpowiednie relacje: typy relacji handlowych
- a. Uwzględnienie ryzyka
- b. Konkurencyjne relacje rynkowe
- c. Relacje oparte na kontraktach partnerskich
- d. Formalne alianse handlowe
- e. Model relacji z dostawcami
3. Odpowiedni partner: proces wyboru najlepszego dostawcy
- a. Proces poprzedzający zebranie ofert
- b. Proces zbierania ofert
- c. Proces zawierania kontraktu
4. Odpowiedni partner: wyszukiwanie kompetentnych dostawców
- a. Warunki znalezienia odpowiedniego partnera
- b. Cechy odpowiedniego partnera
- c. Gdzie szukać potencjalnych partnerów
- d. Cechy skutecznych relacji
5. Odpowiedni kontrakt: typy kontraktów
- a. Uwzględnienie ryzyka
- b. Stała kwota
- c. Zwrot kosztów powiększony o stałą premię
- d. Rozliczenie kosztów czasu (robocizny) i materiałów
- Mechanizmy motywacyjne oparte wyłącznie na kosztach
- Zróżnicowane mechanizmy motywacyjne
6. Odpowiedni kontrakt: umowy ramowe
- a. Warunki
- b. Typy umów ramowych
- c. Cechy wspólne umów ramowych
- d. Specyficzne wymagania umów ramowych
- e. Uwzględnienie aspektu czasu
7. Odpowiednia relacja: negocjowanie i ostateczne warunki
- a. Relacja między negocjacjami a potrzebą biznesową
- b. Etapy procesu negocjacyjnego
- c. Warunki sprzyjające uzyskiwaniu długofalowych korzyści przez obie strony
Obszary wiedzy PMBOK® Guide
- Zarządzanie kosztami w projekcie
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zarządzanie zamówieniami w projekcie
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
3 dniInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Zamknięte
Punkty
CDU`s
22.5
PDU`s
22.5
CEU`s
2.25