- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kadra kierownicza
- kierownicy projektów
- koordynatorzy techniczni projektów
- Team Liderzy i ich Zastępcy
- SCRUM Masterzy
- Product Ownerzy
Cele szkolenia
- omówienie i przećwiczenie narzędzi budowania zaangażowania i motywacji w zdalnym zespole
- omówienie i zastosowanie technologii do usprawnienia zdalnej pracy
- sposoby wdrażania nowych pracowników do pracy zdalnej
- omówienie technik komunikacji i kolaboracji w zespole zdalnym
- sposoby prowadzenia skutecznych spotkań zdalnych
- metody zdalnej współpracy z Kluczowymi Interesariuszami
Korzyści z udziału
- użyteczne narzędzia niezbędne w pracy zdalnej
- atrakcyjna formuła 3 * 3h
- konsultacja z doświadczonym ekspertem prowadzącym warsztat
- wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatu
- przegląd najnowszych trendów, narzędzi i aplikacji do pracy zdalnej
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Agenda szkolenia:
20.04 - 10.00-13.00
21.04 - 10.00-13.00
22.04 - 10.00-13.00
Warsztat bardzo na czasie i cieszący się dużym zainteresowaniem wielu Klientów różnych branż. Jest to odpowiedź na wyzwania, przed którymi stanęli zarówno kierownicy liniowi jak i kierownicy projektów w dobie pandemii COVID-19.
Odpowiada na pytanie w jaki praktyczny sposób, utrzymać efektywność i skuteczność realizacji zadań przez podległe zespoły w sytuacji zdalnej pracy.
Warsztat jest praktycznym przewodnikiem po dobrych praktykach zdalnego delegowania
i egzekwowania zadań, budowania motywacji i zaangażowania osobistego bez "obecności szefa", a także technikach prowadzenia skutecznych spotkań na odległość.
Warsztat ma formułę 3 dynamicznych spotkań po 3 godziny każde
Tematyka
ZROZUMIEĆ ZDALNEGO CZŁONKA ZESPOŁU
- Środowisko pracy zdalnego członka zespołu
- Czas dostępności i multitasking
- Optymalizacja sprzętu i infrastruktury
- Higiena indywidualnej pracy zdalnej (strefa pracy, strefa snu, strefa rodziny, strefa aktywności fizycznej)
- Izolacja społeczna - ryzyko wypalenia i depresji
ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJA W ZESPOŁACH WIRTUALNYCH
- Delegowanie i rozliczanie zadań
- Zaangażowanie kierownika i jego obecność wirtualna
- Grywalizacja
- MotywacJA i osobiste zaangażowanie członków zespołu
- 4 fazy dojrzewania zespołu do pełnej produktywności
- Konflikt w zespole i facylitacja konsensusu
- Typowe dysfunkcje zespołu rozproszonego
- Problemy grup o wysokiej spójności – syndrom grupowego myślenia i paradoks Abilene
UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI W ZESPOŁACH ROZPROSZONYCH
- Uzgodnienia własne zespołu – karta zespołu
- Aktywizacja komunikacji nieformalnej
- Wspólna przestrzeń wizualna (plany, prezentacje, listy, parking, notatki)
- Narzędzia ułatwiające współpracę w zespole rozproszonym (Slack, Trello,
- Google Docs, WhatsApp, wiki, fora, email)
- Tożsamość zespołu rozproszonego - totemy i symbole zespołu
- Celebrowanie sukcesów
SKUTECZNA KOMUNIKACJA NA TELEKONFERENCJACH I WIDEOKONFERENCJACH
- Aktywne słuchanie oraz informacja zwrotna we współpracy zdalnej
- Komunikacja niewerbalna przy współpracy zdalnej
- Skuteczne harmonogramowanie spotkań w zespołach pracujących zdalnie – spotkania ad-hoc vs spotkania o stałym czasie
- Skuteczne przygotowanie i prowadzenie spotkań wirtualnych
- Check-listy sprawdzające zaadresowanie wszystkich wątków spotkania
- Podsumowanie spotkań, czynności specyficzne dla współpracy zdalnej
- Narzędzia ułatwiające facylitację zdalnych spotkań (Miro, Mentimeter, Retrium, Mural, Canva)
- Techniczne aspekty telekonferencji – wizja, audio, sprzęt, oświetlenie,
- nagrywanie, zabezpieczenia, jakość połączenia, rozwiązania na wypadek awarii
ZDALNA WSPÓŁPRACA Z INTERESARIUSZAMI
- sponsor projektu, szef liniowy, Klient
Opinie
Gabriel posiada bardzo ułożoną i ugruntowaną wiedzę z zarządzania projektami i analizy biznesowej, podaje przykłady, które łatwo zapamiętać, ma poczucie humoru, co powoduje, że chce się wracać na szkolenie z nim
Adam, architekt systemów IT, firma w branży fintech
Rzadkie połączenie spokoju, systematycznej wiedzy i umiejętności jej przekazania. Poczucie humoru i celne przykłady z praktycznego życia to duży plus szkolenia. Doskonałe i obszerne materiały uzupełniają całość. Bardzo ciekawe przykłady ze świata lotnictwa, które jest mi bliskie
Edyta, technical suport team, firma produkująca oprogramowanie



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
3 x 3hInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Otwarte/Zamknięte
Punkty
CDU`s
PDU`s
CEU`s