- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- kierownicy projektów
- osóby zaangażowane w realizację projektów, które chciałyby usystematyzować i rozbudować swoje umiejętności w obszarze zarządzania ryzykiem
- członkowie zespołów projektowych
- liderzy zespołów projektowych
Cele szkolenia
Kończąc ten kurs będziesz w stanie:
- przedyskutować podstawowe założenia procesów zarządzania ryzykiem w projekcie,
- przedyskutować plan zarządzania ryzykiem w projekcie,
- zidentyfikować ryzyka w projekcie,
- przeanalizować ryzyka w projekcie,
- rozwinąć efektywny plan odpowiedzi na ryzyka w projekcie,
- wdrożyć odpowiednie działania dotyczące ryzyk w projekcie,
- monitorować i kontrolować ryzyka w projekcie,
- zapewnić zastosowanie w praktyce narzędzi, technik i wiedzy, uzyskanych na bazie studiów przypadków oraz ćwiczeń,
- podzielić się najważniejszymi lekcjami wyciągniętymi z projektów dotyczących różnych gałęzi przemysłu.
Korzyści z udziału
- Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Ten jednodniowy kurs kładzie nacisk na to, jak żywotne znaczenie dla projektu ma efektywne zarządzanie ryzykiem. W trakcie kursu będziemy tworzyć modele obrazujące wagę zastosowania konkretnych narzędzi i technik zwiększających przewidywalność przebiegu projektu poprzez lepsze zarządzanie ryzykiem. Kurs koncentruje się na proaktywnym podejściu do zarządzania ryzykami poprzez tworzenie dla danego projektu systemu wczesnego ostrzegania. Zakres kursu dostarcza także podstawowej wiedzy i umiejętności jej wdrożenia, niezbędnych do korzystania z narzędzi i technik i zarządzania ryzykiem w projekcie.
Tematyka
Część 1: Zasady i koncepcje zarządzania ryzykiem w projekcie
Kończąc tę część kursu będziesz w stanie:
- zdefiniować ryzyko, niepewność i kwestie problematyczne,
- zdefiniować sposób zarządzania ryzykiem w projekcie,
- sporządzić listę procesów zarządzania ryzykiem w projekcie,
- wyjaśnić interakcje pomiędzy procesami zarządzanie ryzykiem w projekcie a cyklem życia projektu.
Część 2: Zarządzanie planowaniem ryzyka
Kończąc tę część kursu będziesz w stanie:
- stworzyć listę typowych składowych „Planu zarządzania ryzykiem”,
- przedyskutować kluczowe role i zakresy odpowiedzialności związane z zarządzaniem ryzykiem w projekcie,
- opisać strukturę podziału ryzyka
- sporządzić listę typowych składowych rejestru ryzyka.
Część 3: Identyfikowanie (rozpoznawanie) ryzyk
Kończąc tę część kursu będziesz w stanie:
- przedyskutować powszechnie stosowane narzędzia służące do identyfikacji ryzyk
- rozpoznać ryzyka, używając powszechnie stosowanych narzędzi ich identyfikacji
- napisać efektywne oświadczenie o ryzyku.
Część 4: Wykonanie jakościowej analizy ryzyka
Kończąc tę część kursu będziesz w stanie:
- przedyskutować miary punktacji ryzyka pod kątem jego prawdopodobieństwa i wpływu (oddziaływania),
- podać przykłady wytycznych, dotyczących punktacji pod kątem prawdopodobieństwa i wpływu,
- przedyskutować matrycę oszacowania ryzyka oraz prawdopodobieństwa i wpływu,
- ustalić priorytetowe ryzyka, używając macierzy prawdopodobieństwa i wpływu.
Część 5: Odpowiedź na planowanie ryzyka
Kończąc tę część będziesz w stanie:
- opisać strategie odpowiedzi na negatywne i pozytywne ryzyka,
- wypracować plan odpowiedzi (reagowania) na negatywne i pozytywne ryzyka,
- zintegrować plany odpowiedzi na ryzyka z planem zarządzania projektem.
Część 6: Zastosowanie odpowiedzi na ryzyko i kontroli ryzyk
Kończąc tę część będziesz w stanie:
- ustanowić system wczesnego ostrzegania
- wyjaśnić cykl życia ryzyka.
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
1 dzieńInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Otwarte/Zamknięte
Punkty
CDU`s
PDU`s
8
CEU`s