- Profil
- Opis
- Tematyka
- Opinie
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
- członkowie kadry zarządzającej wyższego szczebla
- dyrektorzy programów
- kierownicy biura zarządzania projektami
- doświadczeni kierownicy projektów
- specjaliści zaangażowani w tworzenie biura zarządzania projektami
Cele szkolenia
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Określać możliwości biura zarządzania projektami/programami na podstawie stworzonego modelu kontinuum kompetencji
- Ustalać strukturę biura zarządzania projektami odpowiednią dla danej organizacji
- Ustalać, niezbędne funkcje biura zarządzania projektami na podstawie wymagań dotyczących wspierania zarządzania projektami
- Dostrzegać i przezwyciężać trudności związane z wdrażaniem biura zarządzania projektami
- Przekształcać wymagania dotyczące funkcji biura zarządzania projektami na konkretne role i obowiązki członków personelu biura
- Opracowywać wstępny plan wdrożenia biura zarządzania projektami
Korzyści z udziału
- Poznanie użytecznych narzędzi do natychmiastowego zastosowania w praktyce
- Możliwość przeprowadzenia konsultacji z międzynarodowym ekspertem (w trakcie i po szkoleniu)
- Wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się biznesowym językiem angielskim
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o jego ukończeniu.
Polecane pozycje z naszej Księgarni
Opis
Skuteczne biuro zarządzania projektami może przybierać rozmaite formy i wielkości, począwszy od prostej komórki wspierającej, a skończywszy na wielofunkcyjnym centrum doskonałości. Ten kurs pozwala poznać korzyści, jakie oferuje biuro, a także możliwe utrudnienia wiążące się z dostrojeniem go do strategicznych celów firmy oraz stworzeniem ram umożliwiających jego udane wdrożenie.
Wysoce interaktywny sposób prowadzenia zajęć umożliwia szczegółowy przegląd pełnego zestawu potencjalnych funkcji biura zarządzania projektami i zrozumienie, które z nich odpowiadają potrzebom danej organizacji. Na tej podstawie następuje analiza możliwych rozwiązań oraz wybór najbardziej efektywnej struktury biura zarządzania projektami dla danej firmy. Opracowanie własnego planu wspólnie z innymi uczestnikami szkolenia pozwala na wymianę spostrzeżeń dotyczących wdrożenia i funkcjonowania biura w danej branży.
Szkolenie prowadzone jest jedynie w języku angielskim.
Tematyka
1. Kluczowe podstawy teoretyczne
- a. Zakres nadzoru nad projektami
- b. Kontinuum kompetencji
- c. Cel biura zarządzania projektami
- d. Korzyści wynikające ze stworzenia biura zarządzania projektami
- e. Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie biura zarządzania projektami
- f. Rozpoznanie i zaangażowanie wpływowych interesariuszy
- g. Biuro zarządzania projektami w kontekście cyklu życia projektu
- h. Doprowadzanie do akceptacji biura zarządzania projektami przez interesariuszy
- i. Arkusz analizy potrzeb i wykonalności
2. Organizacja biura zarządzania projektami
- a. Struktury biura zarządzania projektami i ich cechy charakterystyczne
- b. Trudności i wyzwania związane z organizacją biura zarządzania projektami
- c. Arkusz projektowania organizacyjnego
3. Funkcje biura zarządzania projektami
- a. Funkcje
- Kompetencje zarządzania projektami
- Obsługa zarządzania projektami
- Wsparcie działań w projektach
- b. Dostosowanie funkcji do wymagań
- c. Trudności i wyzwania związane z wdrażaniem biura zarządzania projektami
- d. Arkusz funkcji biura zarządzania projektami
4. Uczestnicy biura zarządzania projektami
- a. Uprawnienia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania
- b. Obsada stanowisk biura zarządzania projektami
- c. Role i obowiązki
- d. Arkusz uczestników biura zarządzania projektami
5. Planowanie i wdrożenie biura zarządzania projektami
- a. Opracowywanie karty biura zarządzania projektami
- b. Wyznaczanie kierownika biura zarządzania projektami
- c. Uwzględnianie stosowanych procedur i zasad organizacyjnych
- d. Określanie kwalifikacji kierownika projektu
- e. Opracowywanie zasad klasyfikacji projektów
- f. Określanie procesów i procedur funkcjonowania biura zarządzania projektami
- g. Tworzenie planu zarządzania zmianami
- h. Rozpoznanie i analiza ryzyk dotyczących biura zarządzania projektami i opracowywanie strategii reakcji na te ryzyka
- i. Szacowanie kosztów początkowych biura zarządzania projektami
- j. Opracowywanie wstępnego planu wdrożenia biura zarządzania projektami
Obszary wiedzy PMBOK® Guide
- Zarządzanie integracją w projekcie
- Zarządzanie zakresem projektu
- Zarządzanie czasem w projekcie
- Zarządzanie kosztami w projekcie
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
Opinie
Brak opinii o tym szkoleniu.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.

OCENA UCZESTNIKÓW
Informacje
Najbliższy termin:
-Czas trwania:
2 dniInstruktor:
-Tłumaczenie:
-Miejsce:
-Formuła szkolenia:
Zamknięte
Punkty
CDU`s
15
PDU`s
15
CEU`s
1.5