EwB - Etykieta w biznesie

  • Profil
  • Opis
  • Tematyka
  • Opinie

Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?

  •  każdy kto pracuje nad swoim wizerunkiem i chce zbudować silną markę osobistą
  •  osoby pracujące w zespołach o dużej różnorodności
  •  wszystkie osoby, które chciałyby wzmocnić swoje umiejętności w zakresie ogłady towarzyskiej w życiu zawodowym i społecznym

Cele szkolenia

Ten praktyczny warsztat nauczy Cię:

  •  jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą
  •  doskonałej autoprezentacji w rozmowach indywidualnych i podczas występów publicznych
  •  zasad protokołu
  •  elegancji przy wręczaniu wizytówki
  •  kurtuazji na spotkaniach biznesowych, towarzyskich, w trakcie mniejszych i większych eventów
  •  doboru odpowiedniego stroju do okoliczności biznesowych i zajmowanego stanowiska

Ponadto dowiesz się:

  •  jak dbać o wizerunek publiczny w internecie
  •  jakie są obowiązki i przywileje gościa i gospodarza spotkania
  •  jak unikać towarzyskiego faux pas i jak reagować na gafy – własne i innych
  •  jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej
  •  kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności
  •  czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak
  •  jak zajmować miejsca w samochodzie w podróży z szefem, gościem, klientem

Korzyści z udziału

  • poznanie kluczowych zasad etykiety w biznesie ułatwi swobodne funkcjonowanie w środowisku zawodowym
  •  wzmocnione kompetencje komunikacyjne poprawią relacje ze współpracownikami, klientami, przełożonymi
  •  nauka kluczowych zasad dbałości o wizerunek publiczny wpłynie na świadomość własnej marki osobistej i jej znaczenie w zawodowym i prywatnym
  •  możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w trakcie i po szkoleniu z doświadczonym ekspertem, który na co dzień wspiera osoby publiczne (artystów, polityków) w zakresie budowania wizerunku
  •  wymiana doświadczeń z uczestnikami i poszerzenie sieci kontaktów biznesowych
  •  otrzymanie praktycznych materiałów szkoleniowych oraz książkę „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” autorstwa Aliny Stasiak

Certyfikacja

Uczestnicy warsztatu otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia sygnowany przez MT&DC jako PMI® Global Registered Provider.

Nasze szkolenia przygotowują do zdobycia prestiżowych certyfikatów Project Management Institute (PMI)®.

Więcej o certyfikacji

Polecane pozycje z naszej Księgarni:

Opis

Szkolenie poświęcone tematyce etykiety i savoir-vivre'u w biznesie. To niezbędna wiedza i umiejętności, które ułatwią każdemu funkcjonowanie w zróżnicowanych okolicznościach zawodowych, ale też prywatnych. Szkolenie pomaga uczestnikom zbudować silną markę osobistą, uczy jak zarządzać własnym wizerunkiem, buduje pewność siebie uczestników, pokazuje sposoby omijania i zręcznego wybrnięcia z popełnionej gafy towarzyskiej. W trakcie praktycznych ćwiczeń i prezentowanych przykładów uczestnicy poznają między innymi kluczowe zasady n-etykiety, precedencji w relacjach zawodowych, rozszyfrują też czym jest dress code i jak poprowadzić small talk.
Szkolenie daje wiele inspirujących wskazówek do bezpośredniego zastosowania już w trakcie pierwszej przerwy kawowej na szkoleniu.

Tematyka

1. Rola etykiety w życiu zawodowym i towarzyskim

  • Czym jest etykieta biznesu?
  • Jakie znaczenie ma znajomość zasad dobrego wychowania?
  •  Czym jest wizerunek?
  • Czym różni się wizerunek od marki osobistej?
  • Jakie znaczenie ma etykieta w biznesie w budowaniu własnego wizerunku profesjonalisty?
  • Czym jest mowa ciała?
  • Jakie jest znaczenie wyglądu zewnętrznego?
  •  Czym jest wizerunek publiczny w internecie?

2. Komunikacja w biznesie

  •  Czym jest mowa ciała i jak ją odczytywać?
  •  Dlaczego wygląd zewnętrzny jest tak ważnym elementem wizerunku?
  •  Co sprzyja, a co nie sprzyja dobremu wizerunkowi?
  •  Jaka jest siła „pierwszego wrażenia”?
  •  Jak prawidłowo podawać rękę podczas powitania?
  •  Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
  •  Jak powinna wyglądać wizytówka biznesowa i kiedy należy ją wręczać?
  •  Czym jest n-etykieta i jakie są zasady korespondencji oraz etykiety telefonicznej?

3. Etykieta ubioru służbowego

  •  Jakie jest znaczenie ubioru w relacjach biznesowych?
  •  Co to jest Dress Code?
  •  Czym charakteryzują się style: business formal, business casual, casual, black tie, white tie?
  •  Jakie gafy związane z ubiorem popełniamy najczęściej?
  •  Jakie znaczenie ma psychologia kolorów w biznesie?

4. Precedencja i spotkania biznesowe

  •  Czym jest precedencja i kiedy się ją stosuje?
  •  Jak zasady pierwszeństwa obowiązują przy stole, podczas podróżowania, wchodzenia po schodach i w windzie?
  •  Czym różnią się przyjęcia zasiadane od przyjęć „na stojąco”?
  •  Jak zapraszamy gości i jak powinno wyglądać profesjonalne zaproszenie?
  •  Czym są dobre maniery przy stole?

Opinie

Brak opinii o tym szkoleniu.

  • Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
  • "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
  • IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
  • Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
  • CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.
 

OCENA UCZESTNIKÓW

Informacje

  • Najbliższy termin:

    -
  • Czas trwania:

    2 dni
  • Instruktor:

    -
  • Tłumaczenie:

    -
  • Miejsce:

    -
  • Formuła szkolenia:

    Otwarte/Zamknięte

Punkty

  • CDU`s

  • PDU`s

    6

  • CEU`s

Formularz zgłoszeniowy

Zapytaj o szkolenie

  • Dział sprzedaży

  • Wyślij pytanie

    Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami :-). Odpowiedzi udzielamy w dni robocze nie później niż w ciągu 24 godzin!

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, adres e-mail, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu realizacji procesu usługi szkoleniowej. Ponadto oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Klauzuli Informacyjnej i nie wnoszę żadnych zastrzeżeń ani uwag do jej treści.

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celach marketingowych.

     Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zawartych w formularzu firmie Intelisoft Sp. z o.o. w celu automatyzacji marketingu, w tym wysyłania newslettera.

    WYŚLIJ
  • Zapytaj o cenę

    Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami :-). Odpowiedzi udzielamy w dni robocze nie później niż w ciągu 24 godzin!

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, adres e-mail, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu realizacji procesu usługi szkoleniowej. Ponadto oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Klauzuli Informacyjnej i nie wnoszę żadnych zastrzeżeń ani uwag do jej treści.

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Management Training and Development Center Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sobieskiego 8 m 44 02-957 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w formularzu w celach marketingowych.

     Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zawartych w formularzu firmie Intelisoft Sp. z o.o. w celu automatyzacji marketingu, w tym wysyłania newslettera.

    WYŚLIJ