MT&DC aktywnie wspiera Fabrykę Energii Społecznej umożliwiając stypendystom programu udział w autorskich sesjach edukacyjnych. Oprócz przekazania solidnych podstaw merytorycznych chcemy wzbudzić w młodych ludziach pasję, jaką bez wątpienia jest prowadzenie projektów.
W ramach programu Fabryki Energii Społecznej młodzi liderzy biora udział w spotkaniach z członkami organizacji pozarządowych, których doświadczenia stały się dla licealistów inspiracją oraz przykładem.
Podczas drugiej edycji programu, wpieranego przez MT&DC stypendyści spotkali się również ze sportowcami, którzy motywowali ich do działania oraz pokazali, że do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest długotrwała praca. Uczestnicy programu wzieli udział w szkoleniu z zarządzania projektami, podczas którego uczyli się jak organizować projekty społeczne.
Szkolenia z zarządzania projektami prowadził trener i konsultant MT&DC - Paweł Dąbrowski.
W trakcie warsztatów szkoleniowych przekazał młodym adeptom wiedzę na temat podstawowych umiejętności wymaganych do zarządzania projektem we wszystkich jego fazach: od inicjacji po zamknięcie. Podczas kilku kolejnych sesji zaprezentował kluczowe techniki wykorzystywane w przygotowaniu i planowaniu projektu. Młodzi liderzy poznali również najważniejsze narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu projektem. W trakcie zajęć z Pawłem każdy z uczestników miał okazję sprawdzić swoje predyspozycje do pełnienia różnych ról w ramach zespołu projektowego.
Poniżej krótka relacja z Gali Fabryki Energii Społecznej, która odbyła się 3 lutego 2012 roku w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.
Podczas Gali 30 najzdolniejszych młodych warszawskich działaczy społecznych (stypendystów Fabryki Energii Społecznej) zaprezentowało sześć projektów społecznych wymyślonych i zaplanowanych podczas dwumiesięcznego szkolenia prowadzonego przez MT&DC.
(Na zdjęciu: Paweł Dąbrowski podczas obrad jury)
(Na zdjęciu: Jeremi Mordasewicz - Doradca Zarządu Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan)
Kampania „Choćby dla własnej przyszłości” pokazała młodym ludziom, że realizując projekty społeczne robią coś pożytecznego nie tylko dla innych, ale również dla siebie. Bohaterami kampanii były osoby, którym w odniesieniu sukcesu zawodowego pomogły doświadczenia wyniesione z organizowania projektów społecznych w liceum – Zuza Ziomecka, Grzegorz Łapanowski i Jacek Kastelaniec.
Kampanię „Choćby Dla Własnej Przyszłości” zorganizowali pro publico bono członkowie Stowarzyszenia Polska Młodych, partnerem merytorycznym kampanii jest MT&DC, a partnerami Biuro Edukacji M. St. Warszawy, Fundacja Rozwoju Liderów oraz Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych Chi-Kwadrat. Kampania powstała przy wsparciu finansowym PKN Orlen oraz Polkomtel S.A.



- Logo PMI Registered Education Provider jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMI" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMBOK" jest zarejestrowanym znakiem handlowym Project Management Institute, Inc.
- "PMP" i "PMI-ACP" są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnym Project Management Institute, Inc.
- IIBA® , BABOK® and Business Analysis Body of Knowledge® są zarejestrowanymi znakami handlowym International Institute of Business Analysis.
- Endorsed Education Provider, EEP and the EEP logo są znakami handlowymi International Institute of Business Analysis.
- CBAP® and CCBA® są zarejestrowanymi znakami certyfikacyjnymi International Institute of Business Analysis.